ese means that
or that one
Find a polynomial f (x) of degree 4 that has the following zeros.
0, -4, 1, 7
Leave your answer in factored form.
Answer:
(x)(x+4)(x-1)(x-7)
Explanation:
If one of the zeros is 0, we leave it as x
Since one of the zeroes is -4, take its opposite (4) and add it to x
Since one of the zeroes is 1, take the opposite (-1) and add it to x
Since one of the zeroes is 7, take the opposite (-7) and add it to x
You want the answer to be left in factored form so when we multiply all of them together, we get
(x)*(x+4)(x-1)(x-7)
Choose the correct conjugation of (mis amigos - acostarse)
The correct conjugation for the verb acostarse and the subject mis amigos es mi amigos se acuestan.
How to conjugate the verb given?To begin, the verb "acostarse" similar to other verbs such as "peinarse" or "levantarse" are reflexive verbs, which means they should be preceded by me (I), se (he, she, they) or nos ( we).
Secondly, the verbs in Spanish are conjugated or changed according to the subject. In the case of "mis amigos" this refers to "they" and therefore, the correct conjugation is "se acuestan".
Learn more about verbs in https://brainly.com/question/30515563
#SPJ1
Please help me I would appreciate it
Answer:
Here are the answers to each of the questions:
- The classroom does not have "el helado" (ice cream).
- "El escritorio" (the desk) is not likely to be found in your backpack.
- "La biblioteca" (the library) is a quiet place to study.
I hope this helps!
Explanation:
SPANISH HELP!!
Complete the paragraph by using the correct past participle of the verb in parenthesis.
do we know what "i appreciate you, thank you!" in spanish is ? :00
this isn't school related i just wanted to learn lol
Answer:
Te aprecio, gracias
Explanation:
I appreciate you = te aprecio
Thank you = gracias
Its cool that you want to learn Spanish.
Answer:
Explanation:
"Te lo agradezco, Gracias".
Cuál población también ha sido incluida en la diversidad cultural de México y fue traída en el siglo XVl?
Answer:
Se trata de las mujeres y los hombres de piel negra y que, sus antecesores, fueron traídos a México en el siglo XVI como esclavos.
how do you complete the dialogue "Te presento a Marisol."
The expressions that complete the dialogue are buenos días, muy bien gracias, ¿de dónde eres?, encantado, De nada, ¿qué tal?, ¿qué pasa, hasta luego.
How do you complete dialogues in Spanish?Dialogues both in English and in the Spanish language have a similar structure that involves:
A greetingQuestions and answers about a topic or basic personal questionA closingSome common expressions that are used are:
Expressions to say hello: Hola, buenos días, buenas tardesExpressions to ask how are you: ¿Cómo estás?, ¿Qué tal?, ¿Qué pasa?Expressions to say goodbye: Adiós, hasta luego, chaoOther expressions: ¿Cómo te llamas? (what's your name), ¿De dónde eres? (where are you from).Based on this, the correct expressions to complete the dialogues are:
Estudiante 1: Buenos días/muy bien gracias ¿cómo te llamas?Estudiante 1: ¿de dónde eres?Estudiante 2: encantadoEstudiante 2: De nadaEstudiante 1: ¿qué tal?/ ¿qué pasaEstudiante 2: hasta luego.Note: This question is incomplete; here is the missing information:
Learn more about dialogue in: https://brainly.com/question/1361071
#SPJ1
Answer:
Explanation:
- Te presento a Marisol
- Hola Marisol, mucho gusto de conocerte. Yo soy Yalitza, buenos días.
What is underemployed?
Answer for Vocabulario C en Unidad 1 Etapa 1 En espanol!
How do you put ELLOS/BARBARA Y CARLOS/URUGUAY in a sentence?
Answer:
mis mejores amigos están ahí, ellos se llaman Bárbara y Carlos, ellos vienen de Uruguay.
Explanation:
Answer:
Ellos son mis mejores amigos, se llaman Barbara y Carlos, son de Uruguay.
Explanation:
wow I am from Uruguay
2. Según Savater, ¿cuál es el papel central del maestro en el aula?
Answer:
"According to Savater, what is the central role of the teacher in the classroom?"
Explanation:
Please help. This is due in 1 hour and I’m struggling
Answer:
1. Maestra
2. Maestro
3. Clase
4. Arte
5. informatica
6.laboratorio
7.biblioteca
8.geografia
Explanation:
brainliest pls :)
hacer un cuento que tenga que ver con fabricas y contaminacion
Answer:
Explanation:
Había un niño llamado john que creció en una tierra contaminada, sus padres siempre le decían "no hay nada que podamos hacer al respecto, hijo, es así como funciona la vida". Pero él no escuchó. "Si yo no hago algo, ¿quién lo hará?" Pensó para sí mismo. Más tarde creció y comenzó una petición para minimizar la cantidad de causantes de la contaminación.
Para crear un cuento debemos establecer un tema principal y narrar una historia que incluya personajes, un escenario y un problema.
¿Cómo escribir un cuento corto?Para escribir un cuento corto debemos narrar una historia en la que debemos incluir algunos personajes, escenarios, un problema principal y en algunos casos una enseñanza. De acuerdo con lo anterior, un ejemplo de cuento sería:
En un tranquilo pueblo llamado Esperanza, una fábrica llegó y comenzó a contaminar el aire y los ríos. Los habitantes se alarmaron y buscaron soluciones. Un grupo de jóvenes investigó y convenció a los dueños de la fábrica de implementar prácticas más sostenibles. La fábrica cambió, el aire se volvió puro y los ríos recuperaron su belleza. Esperanza volvió a ser próspero y lleno de vida.
Este cuento muestra la importancia de cuidar el medio ambiente y cómo pequeñas acciones pueden generar grandes cambios.
Aprenda más sobre cuentos en: https://brainly.com/question/31741671
#SPJ1
Las alumnas y la maestra van a un viaje?
vosotros
ellas
ellos
ustedes
Answer:
the answer is ELLAS
Explanation:
It is talking about female teachers and female classmates. And it is more than 1.
50 PTS PLS HELP IDC IF YOU JUST DO THE 1ST EXCIRSIE
Answers in bold and underlined.
PART - 1. Answer the following questions.Question 1: ¿Donde estan Cristina y Bruno?Answer 1: Cristina y Bruno están en el cine.
Translation 1:
Question 1: Where are Cristina and Bruno?Answer 1: Cristina and Bruno are at the cinema.Question 2: ¿Dónde están la profesora y el alumno?Answer 2: La profesora y el alumno están en el aula de clases.
Translation 2:
Question 2: Where are the teacher and the student?Answer 2: The teacher and the student are in the classroom.Question 3: ¿Donde está la puerta?Answer 3: La puerta está al lado de la ventana.
Translation 3:
Question 3: Where is the door?Answer 3: The door is next to the window.Question 4: ¿Donde esta la mochila?Answer 4: La mochila está al lado del pizarrón.
Translation 4:
Question 4: Where is the backpack?Answer 4: The backpack is next to the blackboard.Question 5: ¿Donde esta el pasajero?Answer 5: El pasajero está sentado en la tercera silla del bus.
Translation 5:
Question 5: Where is the passenger?Answer 5: The passenger is sitting in the third seat of the bus.Question 6: ¿Dónde está José Miguel?Answer 6: José Miguel está en el laboratorio.
Translation 6:
Question 6: Where is José Miguel?Answer 6: José Miguel is in the laboratory.PART - 2 ¿Donde estan? Use these cues and the correct form of "estar" to write complete sentences. Add any missing word.Question 1: libro / cerca / escritorioAnswer 1: El libro está cerca del escritorio.
Translation 1: The book is near the desk.
Question 2: ustedes / al lado / puertaAnswer 2: Ustedes están al lado de la puerta.
Translation 2: You are by the door.
Question 3: calculadora / entre / computadorasAnswer 3: La calculadora está entre la computadora.
Translation 3: The calculator is between the computer.
Question 4: lápices / sobre / cuadernoAnswer 4: Los lápices están sobre el cuaderno.
Translation 4: The pencils are above the notebook.
Question 5: estadios / lejos / libreríaAnswer 5: Los estadios están lejos de la librería.
Translation 5: The stadiums are far from the bookstore.
Question 6: mochila / debajo / mesaAnswer 6: Las mochilas están debajo de la mesa.
Translation 6: The backpacks are under the table.
Question 7: tu / en / clases de historiasAnswer 7: Tu estas en las clases de historias.
Translation 7: You are in history classes.
Question 8: reloj / a la derecha / ventanaAnswer 8: El reloj esta a la derecha de la ventana.
Translation 8: The clock is to the right of the window.
Question 9: Rita / a la izquierda / JulioAnswer 9: Rita está a la izquierda de Julio.
Translation 9: Rita is to Julio's left.
Verb Conjugations!!!! I need help please i have a final in 3 days and i don't know how to do it.
Answer:
Verb conjunctions are words that connect two or more verbs in a sentence. They are used to show the relationship between the actions or events described by the verbs. Examples of verb conjunctions include "and," "but," "or," "yet," and "so."
Verb conjunctions are words that connect two or more verbs in a sentence. They are used to show the relationship between the actions or events described by the verbs. Examples of verb conjunctions include "and," "but," "or," "yet," and "so."In Spanish, verb conjunctions are called "conjunciones" and they serve the same purpose as in English. Some common Spanish verb conjunctions include "y" (and), "o" (or), "pero" (but), "porque" (because), and "así que" (so). However, the usage and placement of verb conjunctions in Spanish may differ from English, so it's important to learn the specific rules and guidelines for using them correctly in Spanish.
Hope this helps and goodluck on your finals!
Please select the word from the list that best fits the definition
el aceite
Answer:
oil
Explanation:
Answer:
oil
Explanation:
SPANISH HELP!!
Conjugate the verb in parenthesis in the imperfect tense.
Answer:
1.Era
2. se reunian
3.Preparaba
4.Ayudaban
5.Jugaba
6.Nos llevábamos
7.Nos divertiamos
8.Almorzabamos
9.Contábamos
10.Reiamos
11.Traia
12.Tocaba
13.Gustaba
14.Cantábamos
15.Se quedaban
16.Regresábamos
Answer:
Explanation:
. era. se reunían
. preparaba
. ayudaban. jugaba.
. nos llevábamos. nos divertíamos.
. almorzábamos.
. contábamos. nos reíamos.
. traía. tocaba.
. gustaba. cantábamos.
. nos quedábamos.
. regresábamos
...
sentence?
______ maestra de historia viene de Uruguay.
A.
Los
B.
El
C.
Las
D.
La
Reset
Answer:
Explanation:
reigj53hiot
Write a sentence comparing the two animals in Spanish. Say one is better than the other or worse than the other. THEN write a second sentence stating which are the best.
Ex: _____________ son mejores/peores que _______________.
_____________ son los/las mejores.
Answer:
waffles son mejores que pancakes .
Jordan son las mejores.
Explanation:
¿Cuales son las cosas positivas que realizo Lázaro de Tormes?
Ayúdenme la tarea es para mañana
De acuerdo con la información, podemos inferir que Lázaro de Tormes se caracteriza por su astucia, determinación y empatía.
¿Quién fue Lázaro de Tormes?Lázaro de Tormes es el nombre de un protagonista de "La vida de Lazarillo de Tormes y de sus fortunas y adversidades". En este cuento este personaje muestra varias cualidades positivas a pesar de las dificultades que enfrenta.
Algunas de ellas son su ingenio y astucia le permiten encontrar soluciones creativas a los problemas. Adicionalmente, es un personaje adaptable, capaz de ajustarse a diferentes situaciones y aprovechar las oportunidades que se le presentan.
Por otra parte, a pesar de su origen humilde y la pobreza, demuestra una determinación constante para superarse y mejorar su vida. Además, muestra empatía y compasión hacia los demás, compartiendo su comida con quienes sufren y mostrando simpatía hacia los necesitados.
Aprenda más sobre cuentos en: https://brainly.com/question/31741671
#SPJ1
E
make a list of things that fit in each category.
1. lo que lleva un muchacho lo que
2. lleva una muchacha
3.materiales escolares
Answer:
Voici une liste des choses qui pourraient correspondre à chaque catégorie :
Lo que lleva un muchacho (ce que porte un garçon) : un pantalon, une chemise, des chaussures, un sac à dos, un téléphone portable, un portefeuille, des lunettes de soleil
Lo que lleva una muchacha (ce que porte une fille) : une jupe, une robe, des chaussures, un sac à main, un téléphone portable, un portefeuille, des lunettes de soleil, un miroir de poche
Materiales escolares (matériel scolaire) : un cahier, un stylo, une gomme, un livre, une calculatrice, une trousse, un compas, une règle, un classeur, un crayon de couleur.
names in another language can be challenging. listen to your new spanish-speaking friends say and spell out their names for you. write down each letter you hear.
When dealing with names from different languages, it can be hard to pronounce them correctly.
What are names?When we see names from a different language like Spanish, they can be difficult for different reasons. How to say names can be different in each language and might be hard for people who don't speak that language to understand. This can make it hard to say the names correctly.
Different languages have their own ways of spelling names. Sometimes, the way we spell words and put letters together can be different in another language. This can cause problems when trying to write or spell names correctly.
Learn more about names from
https://brainly.com/question/30400730
#SPJ1
cambia a la forma negativa en el imperativo informal "roba la tienda"
Answer:
No robes la tienda.
Explanation:
"roba la tienda" ⇔ "no robes la tienda".
Which of the following is a topic for this lesson?
RESEÑA DE UN LIBRO AYUDAAAAAA
HELP ME ASPPP PLEASE
Answer: False
Explanation:
If you look at the flag its made of red and white triangles not blue and white
it's mostly red and white but there is a small blue space but overall it's false
what is the correct definite and indefinite article?
Answer:
1. el amigo
2. Las chicas
3. los maestros
4. el hombre
5. la mujer
6.los hombres
7. la amiga
8. la estudiante
9. Las maestras
10. Las mujeres
1. una
2. unos
3.un
4. unos
5. una
6. unos
7.una
8. una
9. un
10. una
Nubia: ¿Por qué tenemos que comer esta comida?, no me gusta.
Padre: Oye chiquita, a donde fueres, haz lo que vieres".
Nubia: y eso ¿qué significa, papa?
Padre: Significa que cuando tú estás visitando a alguien, debes respetar lo que ellos hacen.
Nubia: Pero cuando lleguemos a nuestra casa, ¿podremos comer pizza?
Padre: Claro que si.
¿Qué le pasa a Nubia?
No le gusta la comida de la casa donde está.
No tiene un papá
No quiere jugar con su amigo
No quiere vivir en esa ciudad
Answer:
A and next c then d
Explanation:
trust
i need someone to make a chooclet flan sound good
Answer:
Try stressing the syllables or accenting the word.
Answer:Same I love flan
Explanation:
Same