Need help with 8,10 and 11 :) MARKING BRAINLISTTT

Need Help With 8,10 And 11 :) MARKING BRAINLISTTT

Answers

Answer 1

Answer:

10. Vuestro

11. Sus

I have no idea about number 8 :( Sorry

Answer 2

8) i honestly don’t know
10)vuestro
11)su or sus , sus is more than one person

Related Questions

i need help wit this sheet please!

i need help wit this sheet please!

Answers

Answer:

My: {singular} Mi {plural} Mis

Your: {singular} Tu {plural} Tus

His, Her, Its, Your: {singular} Su {plural} Sus

Our: {singular} Nuestro/a {plural} Nuestros/as

Your: {singular} Vuestro/a {plural} Vuestros/as

Their, Its, Your: {singular} Su {plural} Sus

Explanation:

I hope this helped you!

{hope im not to late}

Answer All The Questions

Answer All The Questions
Answer All The Questions
Answer All The Questions
Answer All The Questions

Answers

Answer:

Explanation:

A él le gusta Lupe¿Te gustan las papas?Amamos bailar¿Les gusta cocinar?¿A ustedes les gusta el pescado¡A mis amigas no les gustan nada los cigarrillosA nosotros nos encanta el programa....A Andrea le gusta patinar sobre el hielo.A mí no me gusta la clase de algebra.A nosotros nos encantan las papas fritas.¿A tí te gusta la música rap?A mis padres les encanta la música de Andrea Bocelli.Él no soporta la música de RockEllos aman la pizza.Amo cantar.A ella le gustan las manzanas.

cerrar: ustedes example answercierranend example answer. dormir: mi abuela no example answerduermeend example answer.

Answers

Spanish sentences can be constructed using the example given by the question as follows:

Ustedes cierras los ojos para relajarte.Mi abuela no duerme sola.How to conjugate verbs in Spanish?

It is necessary for the student to first analyze whether the verb in question is regular or irregular, as this will significantly change its conjugation.

Therefore, for a conjugation to be grammatically correct, it is necessary for the verb to inflect and agree with the subject in number and degree, generating verbal agreement and cohesion for the sentence.

Find out more about spanish verbs on:

https://brainly.com/question/2235986

#SPJ1

Short Spanish 2 Worksheet

Short Spanish 2 Worksheet

Answers

De acuerdo con la información los términos que completan el fragmento son: veintitrés, fue, cumpleaños, celebrarlo, viene, mucho, mayor, nueve, temprano, fantástico.

¿Cómo completar el fragmento?

Para completar el fragmento debemos leer la información disponible y los términos para completar los espacios. Una vez identificamos esta información debemos ir leyendo el texto y completando de acuerdo al contexto con los términos que mejor se ajusten. En este caso, el texto quedaría así:

Ayer veintitrés de noviembre fue mi cumpleaños. Para celebrarlo, mis amigos y yo fuimos al concierto de Ricardo Montaner. Todos los años, Ricardo Montaner viene a nuestra ciudad. Me gustan mucho sus canciones. Mi hermana mayor de 19 años también fue al concierto. Fue a las nueve de la noche pero llegamos al Estadio Nacional temprano a las siete y media. ¡Fue fantástico!.

Aprenda más sobre textos en: https://brainly.com/question/28229748
#SPJ1

1) viente tres
8) nueve
7) mayor

Fill in the blanks in the following dialogue between Juan and Pablo in which they discuss their plans for the weekend. Say complete sentences in Spanish based on the questions and responses provided. Note the cues in parentheses. (20 points; 4 points each) Juan: ¿ _____ ? Pablo: El sábado salgo con María. ¿Y tú? ¿Invitaste a Sara? Juan: (Yes, you invited her to go to the beach.) ___________ . Pablo: ¡Qué genial! Podemos tener una cita doble. Juan: Espera, no sé si Sara saldrá conmigo. (I left a message on her answering machine.) ___________ . Pablo: Está bien. (Call me tomorrow.) __________ . Juan: (Listen, I have two tickets for tonight's jazz concert!) _______ . ¿Quieres ir conmigo? Pablo: ¡Qué rollo! Gracias, Juan, pero no me gusta el jazz.

Answers

Answer:

Juan: ¿Qué haces el sábado?

Pablo: El sábado salgo con María. ¿Y tú? ¿Invitaste a Sara?

Juan: (Yes, you invited her to go to the beach.) Sí, la invité a ir a la playa.

Pablo: ¡Qué genial! Podemos tener una cita doble.

Juan: Espera, no sé si Sara saldrá conmigo. (I left a message on her answering machine.) Dejé un mensaje en su contestadora.

Pablo: Está bien. (Call me tomorrow.) Llámame mañana.

Juan: (Listen, I have two tickets for tonight's jazz concert!) Escucha, tengo dos entradas para el concierto de jazz de esta noche. ¿Quieres ir conmigo?

Pablo: ¡Qué rollo! Gracias, Juan, pero no me gusta el jazz.

Explanation:

In this exercise, you have to complete the conversation between Juan and Pablo. This is a Spanish vocabulary activity related to going out. In the conversation, Juan and Pablo talk about going out with two girls, María and Sara, and then Juan invites Pablo to a jazz concert but Pablo declines the invitation because he doesn't like jazz music.

Answer:

Juan: ¿Qué haces el sábado?

Pablo: El sábado salgo con María. ¿Y tú? ¿Invitaste a Sara?

Juan: (Yes, you invited her to go to the beach.) Sí, la invité a ir a la playa.

Pablo: ¡Qué genial! Podemos tener una cita doble.

Juan: Espera, no sé si Sara saldrá conmigo. (I left a message on her answering machine.) Dejé un mensaje en su contestadora.

Pablo: Está bien. (Call me tomorrow.) Llámame mañana.

Juan: (Listen, I have two tickets for tonight's jazz concert!) Escucha, tengo dos entradas para el concierto de jazz de esta noche. ¿Quieres ir conmigo?

Pablo: ¡Qué rollo! Gracias, Juan, pero no me gusta el jazz.

Explanation:

Why did they bleep the name of the village that participated in the university/Mars Inc. study of this indigenous corn?

Answers

Corn originated in the Americas. In the autumn, we see a type of corn called "Indian corn" but really all corn -- some 250 kinds of it -- is "Indian."
Called maize in many languages, corn was first cultivated in the area of Mexico more than 7,000 years ago, and spread throughout North and South America. Native Americans probably bred the first corn from wild grasses, and crossed high-yielding plants to make hybrids. At the right are three varieties of Lenape corn: Delaware "black" (or blue) corn, Grandmother corn, and white flour corn. Old varieties of corn typically had small ears, with 8 or 10 rows.
Native Americans, including the Lenape of the Delaware Valley, used corn for many types of food. The foods which we know were derived from corn in the Iroquois nations include dumplings, tamales, hominy, and a ceremonial "wedding cake" bread.
Today, corn has become the most widely grown crop in the western hemisphere. It is a staple in Latin American diets, and in the United States alone, corn has given rise to regional specialties as grits, hush puppies, ashcakes, dodgers, muffins, cracklin' bread, johnny cakes, and corn pone. (The word pone is derived from an Algonquian word, and is related to the Delaware word for "baked," apan.)
Native Americans also used corn for other purposes, such as mattresses, containers, and toys.

Answer the questions with complete sentences.

Answer the questions with complete sentences.

Answers

Answer:

1.How often do you use the computer?

2.How often do you wash the dishes at home?

3.How often do you clean the bathtub?

4.How often do you write emails?

5.How often do you read magazines?

read what some high school students wrote about their elementary school days. Based on what they wrote, decide if each child was: a) bien educado, b) travieso, or c) timido, and write a, b, or c in the spaces provided

Answers

Answer:

read their answer and decide if the person is educated, clumsy, or timido

Explanation:

i didn’t see the their responses

Imagine you are a patient at a doctor's office.
In 4-5 Spanish sentences, explain your situation or medical problem to the doctor

Answers

Some sentences to explain our medical problems are: Tengo fiebre alta y dolor de garganta desde hace tres días. También tengo tos persistente y dificultad para respirar.

How to explain our medical problems?

To explain our medical problems in Spanish we have to consider our symptoms and tell them to the doctor. Here are some examples:

Tengo fiebre alta y dolor de garganta desde hace tres días. (I have had a high fever and sore throat for three days.)También tengo tos persistente y dificultad para respirar. (I also have a persistent cough and difficulty breathing.)Creo que podría tener una infección respiratoria y me preocupa que pueda ser COVID-19. (I believe I might have a respiratory infection, and I'm concerned it could be COVID-19.)Me gustaría que me hiciera una evaluación y me realice la prueba para descartar cualquier enfermedad grave. (I would like you to evaluate me and perform the test to rule out any serious illness.)

Learn more about medical problem in: https://brainly.com/question/31724240
#SPJ1

El Bosque de Chapultepec es uno de los lugares más de la ciudad. En las estaciones los pasajeros pueden cambiar de trenes para llegar fácilmente a su destino. Algunas líneas del Metro no son subterráneas, sino superficiales, es decir, al nivel de la calle. Dentro de algunas estaciones hay

Answers

De acuerdo con la información del enunciado se puede inferir que las palabras o frases que completan la descripción sobre el transporte de Ciudad de México son: concurrido, de transbordo, circulan, exposiciones de arte.

¿De qué se tratan las oraciones?

Las oraciones describen aspectos destacados del transporte de la Ciudad de México (capital de México). Estas oraciones se enfocan en describir el transporte en los trenes.

¿Cómo completar las oraciones?

Para completar las oraciones debemos leerlas cuidadosamente. Una vez identificamos su tema principal podemos identificar cuál es el lugar en el que debemos incluir una palabra o frase para darle mayor sentido a la oración. De acuerdo con lo anterior, las oraciones quedarían así:

El Bosque de Chapultepec es uno de los lugares más concurridos de la ciudad. En las estaciones de transbordo los pasajeros pueden cambiar de trenes para llegar fácilmente a su destino. Algunas líneas del Metro no son subterráneas, sino superficiales, es decir, circulan al nivel de la calle. Dentro de algunas estaciones hay exposiciones de arte.

Aprenda más sobre transporte en: https://brainly.com/question/12133248

#SPJ1

1. ambiente
O a. conjunto de condiciones que rodean a las personas, animales o cosas
O b. árbol de las zonas tropicales
O c. claridad que hay cuando empieza a amanecer y cuando se pone el sol
O d. techo interior plano y liso de casasy edificios

Answers

Answer:

O a. conjunto de condiciones que rodean a las personas, animales o cosas

Explanation:

O a. conjunto de condiciones que rodean a las personas, animales o cosas

Choose the phrase the best completes the sentence.
________ el actor es de Venezuela.

1. Dudo que
2. Tienes que
3.Creo que
4. No es possible que

Answers

3. Creo que is the best answer.

Answer:

О  3.- Creo que...

Explanation:

Creo que el actor es de Venezuela.

...

WILL MARK AS BRAINLIEST

WILL MARK AS BRAINLIEST

Answers

Answer:

Juan tiene el libro. - Juan tiene.

Ellos ven a Maria. - Ellos ven.

Yo conozco a Jorge y a Felipe. - Yo conozco.

Juanita conoce España. - Juanita conoce.

Tú lavas la ropa. - Tú lavas.

Tú compras los huevos. - Tú compras.

Ustedes beben la leche. - Ustedes beben.

Yo no veo los unicornios. - Yo no veo.

Ellas tienen el dinero. - Ellas tienen.

Vosotros comprendéis el ejercicio. - Vosotros comprendéis.

Marta lleva el vestido a la fiesta. - Marta lleva.

Yo uso el portátil cada día. - Yo uso.

Alejandro vende los zapatos. - Alejandro vende.

Ella toma las vitaminas. - Ella toma.

Answer:

Explanation:

Juan lo tiene.Ellos la ven.Yo los conozco.Juanita lo conoce   (al país España)Tú la lavas.Tú los compras.Ustedes la beben.Yo no los veo.Ellas lo tienen.Vosotros lo comprendéis.Marta lo lleva a la fiesta.Yo lo uso cada día.Alejando los vende.Ella las toma.

El hijo de la esposa de tu padre que no es tu madre es tu

Answers

Answer:

El hijo de la mujer de tu padre que no es tu madre es tu madrastra

Answer:

el HIJO de la esposa de tu padre que no es tu madre es tu HERMANASTRO

Explanation:

estan preguntando cual es tu relacion con el hijo de la esposa de tu papa que no es tu madre.

Listen to the pronunciation of the Spanish alphabet and the example words and
write the names of the letters in the Nombre column of the table. In the Se parece
a; column, write an English word with a similar sound.

i cant figure out the SE PARECE A side!! help!

Listen to the pronunciation of the Spanish alphabet and the example words andwrite the names of the letters
Listen to the pronunciation of the Spanish alphabet and the example words andwrite the names of the letters

Answers

Answer:

Attraction

Explanation:

Because it has a similar sound to it

Translate “I don't write” into Spanish in the box below

Answers

Answer:

yo no escribo.

Question :

Translate " I don't write " in Spanish

English :

=) I don't write

Spanish :

=) Yo no escribo

Can I get the brianliest please.....❤️

Write five riddles with descriptions of people, places, or things. Follow the model.
Modelo
Lo uso para escribir en mi cuaderno. No es muy grande y tiene borrador. ¿Qué es?End example answer

Answers

Me equivoqué en alta mar pero acerté. Di nombre a lugares y un famoso italiano soy. (Colón)

Alta cueva oscura mira sus pinturas. (Altamira)

Cuerpo de cono, lengua de fuego, lo que vomita la boca quema todo lo que toca. (Volcán)

Bonito por delante, feo por detrás y en un instante imito a los demás. (Espejo)

Cuanto más se moja más te seca. (Toalla)

Selecciona por o para para cada espacio en blanco.

Selecciona por o para para cada espacio en blanco.

Answers

Answer:

Explanation:

porparaParaporpara.... porparaParapara

1)
(estudiar) los efectos del uso de la energía nuclear.
2)
(controlar) la emisión de humo de los carros.
https://mylabs.px.pearsoned.com/Pegasus/Modules/Assessment Tool Presentation/frm Student Presentation.aspx?intAssetID=2000002180496013&mode=test&AssetLindd
Type here to search
Bi
LE

Answers

Estudio los efectos del uso de la energía nuclear.Controlo emisión de humo de los carros.

Estoy conjugando la verbos en primera persona del singular aunque también puede ser imperativo:

Estudia los efectos del uso de la energía nuclear.Controla emisión del humo de los carros.

MissSpanish

How do I write the proper form of the indefinite article before a noun

Answers

What is an indefinite article in Spanish?

   [] un, una, unos and unas

       -> They all mean a, an, one, or some

What determines which one you use?

   [] The object or whatever you are describing's "gender" and amount

        [] Gender:

       -> Un and unos are mascilune.

       -> Una and unas are feminine

        [] Amount:

       -> Use un and una when talking about a single thing

       -> Use unos and unas when talking about multiply things

Example:

A book is a single thing. In Spanish book is "libro" and this is masculine.

-> Un libro = a book

Tables are multiple things. In Spanish tables are "mesas" which are feminine.

-> Unas mesas = some tables

Have a nice day!

     I hope this is what you are looking for, but if not - comment! I will edit and update my answer accordingly.

- Heather

63 pts......
Read the dialogue and select the option that has the vocabulary needed to complete the sentences.
–A mi amiga Marta 1. ________ las fresas y la leche. A mí no 2. ________ la leche.
–¿Y a ti, Juan?, ¿3. ________ el té o 4. ________ el agua?

1. me encantas 2. te encantan 3. le gusta 4. me gustan
1. le encanta 2. le encantas 3. me gustan 4. te gustas
1. te encantan 2. te encantan 3. me gustas 4. le gusta
1. le encantan 2. me encanta 3. te gusta 4. te gusta

Answers

Answer:

1. le encanta

2. me encanta

3. te gusta

4. te gusta

Explanation:

gustar = to like

me gusta  > i like

te gusta > you like

le gusta > he/she/you(formal) likes

les gusta > they like

nos gusta > we like

_______________________________

encantar = to love

me encanta > i love

te encanta > you love

le encanta > he/she/you(formal) loves

les encanta > they love

nos encanta  > we love

Help this is for today giving 15 points

How you use cognate when you're

Speaking
Writing
Reading


Answers

Answer:

speaking

Explanation:

you must speak. probably

Speaking.
You must use it properly

Need the correct forms of the verbs


1
Las clases de Alberto (comenzar)____el proximity otono

Question 2

(Preferir) _____ tu leer libros digatales en una tableta o en papel?

#3 Maribel (tener) _____ dos hijos - un Chico y una chi a

#4 Nosotros (pensar) ______ viajar,

#5 Ya (poder) _____ haber venido porque su coche esta alli

#6- Que (querer) _______ usted de postre - el flan o dulce de ledge

#7- Y le (pedir) ______ un cafe Al mesero para acompanar el postre?

#8- Armando (consequir) _______ sus zapatos en Italia.

#9 Los profesores (Corregir) ______ Los examines con tinta Roja

# 10 El sospechoso (negar) ______ haber robado en la tienda

Answers

Answer:

Explanation:

comienzan.¿Prefierestienepensamospudoquierepediste (informal "tu"..... pidió  (formal "usted")consiguió corrigieronnegó


Ayuda me!!
Te pongo brainly!

7. ¿Cómo se puede describir su vida actual / ahora?
8. ¿Cómo se describe el espanglés? ¿Qué piensa de este dialecto?
9. ¿Cómo ha cambiado su español? ¿Cómo reacciona a estos cambios?
10. ¿Con qué soñaba la autora cuando era niña? ¿Qué espera hoy?
11. ¿Cómo describe ella su identidad? ¿Cómo se define?
12. ¿Por qué escribe Esmeralda Santiago? ¿Qué quiere expresar a sus lectores?
13. ¿Cómo ha llegado a comprender lo que es su identidad?
14. ¿Piensas que ella se siente en paz con su identidad? ¿Está contenta con quién es?
15. En tu opinión. ¿Cuál le importa más a la autora: su pasado o su presente? ¿Por qué?
16. En tu opinión, ¿cuál es el significado del título del libro? ¿Siente la autora que ahora, como
americana, ya no es puertorriqueña?

Answers

Ko kwa awan tu met lang maaramid nga nasayaat inka kitdi maturogen

Please help!!!
In this activity, you will record a few sentences, in Spanish, about any unfulfilled desires and regrets you may have. Use the
imperfect subjunctive and the past perfect subjunctive with si clauses in your response where appropriate. You can use any
audio recording software. Submit that audio file to your teacher

Answers

Answer:

The way that you can tell your teacher about a unfulfilled desire is by just recording yourself saying your desires in Spanish, since in this case, you need to record yourself saying your unfulfilled desires in Spanish. For example, "I was going to get my iPhone 13 Pro this Friday, but when we finally reach the store, they were out of stock. There weren't anymore iPhone 13 to buy. They were all sold". Spanish, "Iba a comprar mi iPhone 13 Pro este viernes, pero cuando finalmente llegamos a la tienda, estaban agotados. Ya no había iPhone 13 para comprar. Todos estaban vendidos".

Explanation:

Hope this helps =)

Good luck on the test!

Describe the ideal apartment in Spanish.

Describe the ideal apartment in Spanish.

Answers

Answer:

beautiful and clean dapat ay responsible ang may ari Ng bahay na yan para malinis at Hindi makalat

Describe el apartamento ideal

Redactar un párrafo en el que describe la siguiente imagen de una mariposa alimentandose de una flor. Este párrafo debe tener una oración tesis, ocho oraciones de desarrollo y una oración de cierre. Evite las repeticiones y las faltas ortográficas y sintácticas. Incluya conectores y los conceptos explicados en clase.

Redactar un prrafo en el que describe la siguiente imagen de una mariposa alimentandose de una flor.

Answers

El párrafo que describe la imagen de una mariposa alimentándose de una flor con los conceptos requeridos podría ser:

La mariposa de la imagen es colorida y se alimenta del néctar que produce la flor. Tiene tonos amarillos que combinan con el tono naranja de la flor, que es hermosa y majestuosa. La dinámica de la naturaleza es sublime. Podemos observar que la mariposa recolecta néctar, ayuda y poliniza la planta. A través de la interacción entre los seres vivos, vemos como los ecosistemas están interconectados, lo necesitamos para lograr el equilibrio. Por lo tanto, la imagen muestra la belleza de la naturaleza que debemos proteger.

¿Cómo escribir un texto efectivo?

Es necesario estructurar lógicamente tus ideas en introducción, desarrollo y conclusión, para una mayor claridad y comprensión del mensaje explicado en el texto.

Por lo tanto, puedes mejorar tus habilidades de escritura a través de la práctica de lectura y actividades que te ayuden con técnicas para escribir mejor.

Encuentre más sobre el texto descriptivo en:

https://brainly.com/question/988168

#SPJ1

PLEASE HELP ME THIS IS DUE TOMORROW/POR FAVOR AYUDAME ESTO ES DEBIDO MAÑANA!!!

Answers

Answer:

what is due?? There's nothing?

um you added nothing? i can help you if you still need it but you didn’t put anything here lol

Finish the blanks. This has to do with the Spanish 1 grammar.

Note that mí and ti are used following a preposition. For example: _____→___ and ___. Or,___→______ and _______

Answers

Answer:

Note that "mí" and "ti" are used following a preposition. For example: "conmigo" → "with me" and "para ti" → "for you". Or, "de mí" → "about me" and "sin ti" → "without you".

Para ti is por you para mi es for me

complete the following sentence with the appropriate present tense of verb in ( )
11. Los profesores___ (pedir) mucho trabajo de nosotros.
12. Yo____(traer) todos los días.
13. Mi mamá____ (servir) cena a las siete de la tarde.
14. Yo___(tener) muchos amigos
15. Mis abuelos___ (querer) que yo les visite.
complete with appropriate direct object pronouns
me trae la leche. me___ trae.
le recomiendo el pollo asado. se___ recomiendo.​

Answers

Answer:

11.) Los profesores piden mucho trabajo de nosotros

12.) You traigo todos los días

13.) Mi mama sierve cena a las siete de la tarde.

14.) Yo tengo muchos amigos

15.) Mis abuelos quieren que yo les vesite

me trae la leche. me la trae

le recomiendo el pollo asado. se lo recomiendo

Explanation:

In number 11, the plural form of profesores implies that you would be conjugating the word pedir in the ellos form

(Yo Pido, Tú pides, el pide, nos. Pidemos, vos pidéis, ellos piden)

In number 12, the verb traer, needs to be conjugated in the you form.

(Yo traigo, tú traigas, el traiga, nos traigamos, vos traigáis, ellos traigan)

In number 13, mamá indicates that the verb needs to be conjugated in the El/Ella form

(Yo sirvo, tú sirves, el/ella sirve, nos servimos, vos servéis, ellos sirven)

In number 14, you would need to conjugate tener in the yo form

(Yo tengo, tú tienes, el tiene, nos tenemos, vos tenéis, ellos tienen)

In number 15, abuelos indicate that you would need to conjugate querer in the ellos form

(Yo quiero, tu quieres, el quiere, nos queremos, vos queréis, ellos quieren)

In number 16, leche uses the word la beside it which means you would use it accordingly. In this case, it would be "me la trae"

Number 17 is the same way. el pollo is male which means you would have to use lo to fit the sentence

I really hope this helps! Let me know if you have any questions!

Other Questions
What is the quotient of 1. 843\times 10^71. 84310 7 and 4. 85 \times 10^44. 8510 4 expressed in scientific notation? PLS HELPLPPPPOPPPP Ill mark brainiest Which of these does not add CO2 to the atmosphere?A.cooking with gasB.burning woodC.planting treesD.riding in a bus a tuning fork with a frequency of 200 hz will resonate if a sound wave incident on it has a frequency of 3. How do the Damasios figure out the location of Phineas's brain injury? Place the steps in the correct order. A. Add the tamping iron to the digital model. B. Photograph and x-ray Phineas's skull. C. Calculate the different possible paths of the tamping iron. D. Overlay the images onto a three-dimensional model of the brain E. Plot the entry and exit wounds. No sooner did my warden entered the room than the lights went off. (what is the error in the sentence) Consider fully developed flow in a circular pipe with negligible entrance effects. If the length of the pipe is doubled, the head loss will:_________ (a) double, (b) more than double, (c) less than double, (d) reduce by half, or (e) remain constant. Write Paragraph - Ellis Island SCIENCE QUESTION PLEASE HELPFormed by a continental rift. A. crustal plateB. subduction C. an ocean basin Which of the following equations has been balanced correctly?O a. 2ZnS + 302 -> 2ZnO + 2SO2O b. ZnS + 02 --> ZnO + SO2O c. ZnS + 02 -> 2ZnO + SO2O d. All of the aboveO e. None of the above Tylers game piece landed on space 30 while playing a board game. On his next turn, he moved his piece 17 spaces backward. Which expression can be used to find which space Tylers piece was on after his turn? which dietary selections made by the client indicate understanding of previously taught dietary principles associated with having ciral IF U READ ROMEO AND JULIET HELP PLEASE I NEED HELP in the light reactions of photosynthesis, the cooperation between photosystem i and photosystem ii creates a flow of electrons from h2o to _ is caused by pollutants combining with moisture in the atmosphere. The theater sells two types of tickets: adulttickets for $15 and child tickets for $13.Last night, the theater sold a total of 340tickets for a total of $4712. How many adulttickets did the theater sell last night? give at least five problems solving about area of a sector of a circle.five example of arc lengthfixe example or arc of a circle Question 5 fill in the blank: edward rydz-smigly of poland's plan was to hold the germans to only (blank) gains. -vast -massive -zero -gradual PLSS HELP NO BOTS!!!! Today, organizations must perform and behave in a responsible manner because society expects __________ and accountability.